محکومیت شهادت شیخ نمر

.:: راه ولایتـــ ::.  

رهسپاریم با ولایت ، تا شهادت

.:: راه ولایتـــ ::.   جنگ تمام نشده است ، فقط جبهه دشمن عوض شده است ! پس مراقب باشید.

راه ولایت : به نقل از ندای هیرمند؛ مردم خون گرم و همیشه در صحنه شهرستان هیرمند اعدام شیخ نمر را محکوم کردند و نفرت و انزجار خود را بار دیگر از آل سعود اعلام داشتند.

 

 

 

امیر فرزادی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند گفت: شیطنت اخیر دولت عربستان در شهادت شهید بزرگوار شهید نمر را در راستای اهداف شوم صهیونیست میدانیم.

 


وی بیان داشت : این اتفاقاتی که دولت عربستان در خاورمیانه شروع کرده است و مشکلاتی هم برای تمام مسلمانان جهان و هم دولت خودش به وجود آورده است شدیدا محکوم میکنیم.

 


صفرزایی شهروند هیرمندی به خبرنگار ما گفت: من به عنوان یک شهروند بلوچ و اهل تسنن این جنایت آل سعود را محکوم میکنم و شهادت آیت الله شیخ نمر را به مقام معظم رهبری و کلیه ملت ایران تسلیت عرض میکنم.

 


وی افزود: بی تردید پشت پرده این جنایت آمریکا و اسرائیل میباشد که در کشور عربساتن اجرا شد و از تمام مسلمان انتظار میرود که این جنایت را محکوم کنند و در امر وحدت قدم بردارند.

 



نارویی دیگر شهروند اهل تسنن هیرمندی اظهار داشت:  اهداف عربستان مسلما تفرقه اندازی میان مسلمانان جهان میباشد و مردم مسلمان گوشه کنار دنیا باید در راستای این جنایت دست به تظاهرات بزنند و نفرت خود را از آل سعود اعلام دارند.


وی خاطر نشان کرد : این حرکت بزدلانه و وحشیانه دولت عربستان را که نشعت گرفته از سیاست های آمریکا میباشد به شدت محکوم می کنیم، امروز جهان اسلام نیاز به وحدت دارد و یقیناً این شهادت وحدت را در میان مسلمانان افزایش خواهد داد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 دی 1394برچسب:راه ولایت,شیخ نمر,شهرستان هیرمند,عربستان صعودی,نمر,

] [ 7:49 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]